dimarts, 14 de març del 2017

Seguim la ruta treballada! Destí: El Pallol


Els alumnes del Com anar sols per la vida han treballat una nova ruta per aprendre a desplaçar-se per la ciutat.
Ells ens ho expliquen:


El dijous dia 9 vam anar tots els de la USSE al pallol al centre de Reus i vam veure un muny de tendes i vam entrar a la ale-hop  les hi vaig ensenyar tots el hi havia jo vaig  comprar i després vam anar als bancs i ens van sentar a parlar i després nos vam anar caminant fins el inti i ens ho vam passar molt be  
Elisabeth:H:A:

Sortida al pallol vam mirar el mapa. Vam anar a les botigues i vam anar a seure al banc a l’ombra. Vam entrar a la tenda de la vaca. Vam mirar la roba i vam passejar per la plaça prim amb el Yassine, l anna, el Jesús, el Alex, la Laura, la Carme, Yolanda, Gemma, Eli i jo. Mho vaig passar molt be. Celia martinez

Vam veure 2 tendes:la de futbol i la de joguines. El Yassine, alex i jo vam anar a l'ombra  i vam juga a tirar  pedres a la caixa.  
Jesús

Vam sortir de lescola i vam anar al pallol a passejar .va mentrar a la tenda de la vaca
Anna

Vam veure 2 botigues la de bambes i la de joguines. Vam anar a la ombra. I també vam anar l’ ale-hop. Hem vaig passar-ho bé.
ÁLEX M.

Sortida  al  pallol. El  dia  9  de  març   vaig  anar al  pallol  i vaig anar  amb l’ Eli, amb el  Yassine,  amb  la Célia, amb  el   Àlex, amb l’Anna,  amb  el  Jesús,  amb la  Laura,  amb  la Gemma  i  també  amb  la Carme  i jo. I quan  tots  nosaltres  ens   vam   posar  la  jaqueta   i   vam  sortir   de  l’escola  institut   pi  del   burgar    i   vam    seguir    un   mapa   fins   arribar  al   pallol.  I   quan    vam   arribar    al     pallol.  Vam    mirar   dos     botigues.   Vam    mirar   una   botiga     que   es   diu   decimas   i    despres      vam     mirar    una     altra    botiga      que    es     diu    hale-hop.    I   m’ ho     vaig       passar     molt       bé.
Yoli  M.  M.










1 comentari:

Unknown ha dit...

Guapos i guapes!!! Aviat us coneixereu tots els racons de Reus!!!!!